Wednesday, 9 January 2013

Klädde mig i en härlig kombination av färger idag. Jag har knappt använt något av plaggen tidigare, så jag kände mig förnyad när jag lämnade hemmet i morse, trots det trista vädret. Det är inte många saker som piggar upp mig likt när jag får till en färgstark och ljus outfit som denna, det lite som en energiboost!

So, I got to dress up in a vibrant mix of colours today. The clothing of today's look have barely been worn by me before, so I felt revived while leaving home this morning, despite the dull weather. There are not too many things that cheer me up as much as wearing such colourful and bright clothing like this, it's like a boost of energy!



6 comments:

  1. amazing style ;)
    xxx

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Vilken UNDERBAR tröja! Så sjukt snygg!

    ReplyDelete
  3. your backpack is too beautiful! I love the color <3

    ReplyDelete
  4. Så otroligt tjusigt! Både tröjan och ryggsäcken är helt perfekta.

    ReplyDelete