Monday, 31 December 2012

 Nåväl... Då var år 2012 på väg att ta slut, vilket i sin tur betyder att vi har ett nytt år. framför oss Jag tog mig lite tid till att blicka tillbaka och reflektera över de senaste tolv månaderna och gjorde en liten sammanfattning av det gångna året.
 
Well, well. The year of 2012 is about to end, which means we're moving onward towards a new year. I took some time looking back and reflecting at the past twelve months and made a summary of the year.
 
 
Jag började med Lookbook.nu och startade en ny blogg i samband med det
I started with Lookbook.nu and made myself a new blog


Jag var kreativ lite då och då
I got creative every now and then


Jag inhandlade massvis med fina second hand- och vintageplagg
I bought lots of lovely secondhand and vintage pieces


Jag flyttade från ett hem till ett annat
I moved from one home to another
 
 
Jag fotograferade lite inför en väns bal
I shot some pictures before a friend had her prom
 
 
Sommaren började närma sig och varje tillfälle att sola togs tillvara på
The summer approached and every sunny day was taken advantage of
 
 
Jag picknickade med Göteborgare
I went picnickin' with the people of Gothenburg


Jag gick på sommarlov och blev allmänt lycklig över tillvaron
I got vacation for summer and went overly satisfied with life


 
Jag reste till den vackra Amalfikusten i Italien och befann mig på plats under min mammas och styvpappas bröllop
 
I travelled to the beautiful Amalfi Coast in Italy and attended my mom's and my stepfather's wedding
 
 
 
 
Jag spenderade några dagar i min födelseort Karlstad och även några dagar i den soliga skärgården
I spent a few days in my town of birth named Karlstad, and also quite some time in the sunny archipelago at the West Coast of Sweden
 
 
Jag hade många trevliga stunder med fina vänner
I had many good times with my amazing friends
 
 
Jag åkte till Berlin och hade finfina dagar tillsammans med min vän Emma
I went to Berlin and had a great time with my friend Emma


Jag påbörjade mitt sista skolår
I started off my last year of school
 
 
Jag var med på en hel sida i Elle Girl Korea Magazine
I was featured on a whole page in Elle Girl Korea Magazine


Jag träffade en helt underbar person
I met this really lovely person

5 comments:

  1. It seems that you've experienced a really significative and meaningful year Max~
    Wish you all the best in the coming 2013!

    <3

    ReplyDelete
  2. I wish you a better year for 2013, still better !!

    Philippe

    ReplyDelete
  3. HELLO!
    I just arrived in your blog, really beautiful ..... Perfect Outfit!
    I would be really happy if you would to follow each other ... let me know <3
    TI APPEARANCE!
    KISSES AND HAVE A NICE DAY

    BLOG> http://mcaruso930.blogspot.it/

    FACEBOOK> http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

    ReplyDelete
  4. Happy New Year!!!

    http://wallsanddoors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. happyhappyhappy newyear!!!!!!!!1

    ReplyDelete